Veelgestelde vragen

 

Wij doen ons best om de website zo volledig mogelijk te maken echter er kunnen natuurlijk altijd nog vragen zijn. Hieronder staan de meest gestelde vragen in een overzicht. Mocht u het antwoord hier niet kunnen vinden neem dan contact met ons op info@24uursstalling.nl

 


 

Veelgestelde vragen

 

Wat moet ik doen als mijn fiets in de stalling gestolen wordt?
Wij raden u aan om los van het stallingsabonnement een anti-diefstal verzekering af te sluiten. Het abonnement is geen anti-diefstal verzekering. Mocht uw fiets ondanks de plaatsing in de 24uursstalling terwijl de fiets op slot stond toch ontvreemd zijn dan dient u contact op te nemen met uw verzekeringsadviseur.

Waarom kan ik mijn fiets terwijl ik in het bezit ben van een Stallingspas niet plaatsen in de stalling van de Waag?

Om uw fiets in de stalling van de Waag te kunnen plaatsen dient uw fiets uitgerust te zijn met een ID-set. Deze ID-set en de stallingspas worden aan elkaar gelinkt.

Wat moet ik doen als ik mijn pas verloren ben of mijn fiets gestolen is.

Als u uw stallingspas verloren bent of uw fiets gestolen is, dient u dat zo snel mogelijk te melden via info@24uursstalling.nl
Ik heb een ander vervoermiddel dan een fiets bijv. motor, scooter, fiets met kinderzitje etc.
Dan komt u in aanmerking voor een zgn. "special abonnement". Dit abonnement is alleen geldig in stalling de Waag en de Rietlanden/sporthal.
Als ik in de stalling sta en deze werkt niet wat moet ik dan doen.
De stallingen zijn uitgerust met een intercom systeem waarmee u direct contact met een van onze medewerkers op kunt nemen.
Als ik buiten de stalling sta en deze werkt niet wat moet ik dan doen.
Op de buitenzijde van de stallingen bevindt zich een informatiebord met daarop een servicenummer wat u kunt bellen.

Heeft u een andere vraag? neem dan contact met ons op: info@24uursstalling.nl